خاطرات... (طنز)

 

 من فقط یه بار دوست دختر داشتم ......... اونم تو بازی GTA  بود ؟؟؟

تازه اونم با ماشین لهش کردم...

.

.

.

یه بار استامینوفن خوردم . ازم پرسید : الان دقیقا کجات درد میکرد که منو خوردی...

اومدم بگم سرم !!!

یادم اومد که قرص ها که حرف نمیزنند . فهمیدم اشتباهی ترامادول خوردم...

.

.

.

خانواده جمع بودیم داشتیم فیلم میدیدیم خواهرم رو راحتی خوابش برد چند دقیقه بعد ...

شاااتااالااپ افتاد پایین همه داشتیم با نگرانی بهش نگاه میکردیم .

یه دفعه بلند شد گفت : ببخشید و دوباره گرفت خوابید ؟؟؟

.

.

.

یه بار سر کلاس خواب بودم استاد اومد بالای سرم بیدارم کرد ...

گفت خواب بودی . منم هول کردم گفتم نه استاد دراز کشیده بودم ؟؟؟

هیچی دیگه بچه های کلاس داشتن دسته صندلی رو گاز میگرفتن ...

.

.

.

رفتم توالت دانشگاه تا نشستم دیدم روبه روم نوشته: سمت چپو نگاه کن برگشتم به چپ دیدم

نوشته : سمت راستو نگاه کن برگشتم سمت راست دیدم نوشته پشت سرتو نگاه کن

پشتم رو نگاه کردم دیدم نوشته : کارتو بکن اینقدر اینور اونورو نگاه نکن کارتو بکن

.

.

.

دوساعت داشتم تو اتاق جملک میخوندم ... مامانم در زد گفت داری چیکار میکنی ؟

گفتم دارم ادبیات میخونم.

گفت: خیله خب پس واسه این که بهتر بفهمی بیا کتاب ادبیاتتم ببر...................................

.

.

.

رفتم مغازه میگم ببخشید تخمه دارید؟

میگه کیلویی؟

میگم پ... یهو داد زد خفه شو چیه شما جوونا یاد گرفتین میگین پ ن پ ؟؟؟

معصومانه گفتم : پنیر میخواستم .....

بدبخت کلی عذر خواهی کرد و گفت : پنیر کیلویی بدم >

گفتم : پ ن پ متری بده...........عوووووووووو

.

.

.

با دوستم نشستیم تو تاکسی راننده گفت : کجا میرین ؟

دوستم گفت : میریم کفش بخریم ؟؟؟؟ (خنگه دیگه چیکار کنم)

.

.

.

آغا یه بار تو بچگی خودمو زده بودم به خواب! بابام صدام زد جواب ندادم...

بعد گفت اگه خوابی دستتو بلند کن منم عین مشنگا دستمو بلند کردم !!!

یه لگد زد گفت پاشو ببینم ! نمیدونم از کجا فهمید من بیدارم؟؟؟

.

.

.

دختر همسایه زنگ خونه رو زد و گفت : کلید ندارم میتونم بیام تو تا مامانم بیاد ؟؟؟

فهمیدم آزمون الهیه ... گفتم ما خونه نیستیم و آیفون رو گذاشتم

بعععله.....

.

.

.

امتحان داشتیم رفتیم سالن امتحانات همه کنار هم نشسته بودیم که استاد گفت:

بچه ها یکی در میون میشینین یا خودم یکی در میون بکنمتون .....

یعنی کل سالن منفجر شد



امیدوارم همیشه شاد باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
maryam شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 10:45 http://www.delbarenaz2.blogfa.com

مرسی از حضورت،وبلاگت قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد